Fout: Contact formulier niet gevonden.
Wij presenteren graag de volledig vernieuwde website van onze dochteronderneming BDUprint, welke volledig in lijn is met de kenmerkende stijl van Janssen/Pers Rotatiedruk. We zijn verheugd om deze nieuwe online aanwezigheid te introduceren, die niet alleen onze samenwerking weerspiegelt, maar ook onze voortdurende inzet voor kwaliteit en innovatie.
In de dynamische wereld van de grafische industrie ondergaat Janssen/Pers Rotatiedruk een opwindende uitdaging met een recente investering in geavanceerde robotica. Het bedrijf zet alles op alles om de afhandeling van miljoenen kranten te optimaliseren, continuïteit te garanderen en de efficiëntie te verhogen door de introductie van de palletizer. Deze blog werpt een blik op de drijfveren achter deze investering, de verwachte voordelen, en hoe deze technologische innovaties Janssen/Pers Rotatiedruk positioneren. Ontdek de stappen die worden genomen om de productie te automatiseren en het streven naar duurzaamheid en continuïteit.
In de dynamische wereld van de grafische industrie ondergaat Janssen/Pers Rotatiedruk een opwindende uitdaging met een recente investering in geavanceerde robotica. Het bedrijf zet alles op alles om de afhandeling van miljoenen kranten te optimaliseren, continuïteit te garanderen en de efficiëntie te verhogen door de introductie van de palletizer. Deze blog werpt een blik op de drijfveren achter deze investering, de verwachte voordelen, en hoe deze technologische innovaties Janssen/Pers Rotatiedruk positioneren. Ontdek de stappen die worden genomen om de productie te automatiseren en het streven naar duurzaamheid en continuïteit.
Jaarlijkse heffing recyclingbeheerbijdrage systeemkosten PRN en SVF over het 1e kwartaal 2024 U ontvangt deze brief omdat Janssen/Pers Rotatiedruk B.V. …
In een tijd waarin de advertentiewereld voortdurend evolueert en verandert, is HYPR opgericht door een collectief van grote zelfstandige uitgevers en eigen uitgeverijen, waaronder Koninklijke BDU, Koninklijke drukkerij Em. de Jong en Uitgeverij Telstar Media, om de kracht van lokale media optimaal te benutten. In deze blog ontdek je waarom HYPR, met zijn onderscheidende aanpak, in korte tijd een cruciaal instrument is geworden voor landelijke adverteerders die hun boodschap effectief en relevant willen overbrengen aan een lokaal publiek. Wat maakt HYPR zo bijzonder? Lees verder en ontdek waarom HYPR de nieuwe standaard is voor lokaal adverteren in Nederland.
Papier en karton zijn zo gewoon in ons dagelijks leven dat we vaak over het hoofd zien hoe cruciaal ze zijn. Denk bijvoorbeeld aan wc-papier, medicijndoosjes en cadeaupapier – waar zouden we zijn zonder deze essentiële items? Daarbij spelen papier en karton een belangrijke rol in de circulaire economie. Zij worden gemaakt van hernieuwbare grondstoffen en keer op keer gerecycled. Echter hebben papier en karton ook nog andere belangrijke voordelen. 10 oktober a.s. is de Dag van de Duurzaamheid, een gelegenheid om stil te staan bij deze belangrijke voordelen van papier en karton.
In de dynamische wereld van uitgeverijen en drukkerijen is het streven naar innovatie en technologische vooruitgang essentieel om de aandacht van lezers te blijven trekken en de relevantie van gedrukte media te behouden. Door de overname van BDU door Beheermaatschappij Em. de Jong is werkmaatschappij BDUprint in Barneveld 100% dochteronderneming geworden van Janssen/Pers Rotatiedruk. Door deze overname worden de krachten gebundeld en stellen de geavanceerde unieke technologieën uitgevers in staat om hun publicaties op opvallende en creatieve manieren vorm te geven.
De Algemene Vergadering van Aandeelhouders van de Koninklijke BDU Holding heeft donderdagavond 13 juli ingestemd met de overname van de BDU door Beheermaatschappij Em. de Jong. De Jong neemt in samenwerking met haar bedrijfsonderdelen Telstar Mediagroep en Janssen/Pers Rotatiedruk Koninklijke BDU over. Deze overname past binnen de strategie van Em. de Jong om verdere groei te realiseren van haar uitgeverij- en printactiviteiten.
Nederlanders zijn bovengemiddeld geïnteresseerd in wat er in hun directe omgeving gebeurt. Of dit nu de opening van een nieuw koffietentje of nieuwe winkel is, de aankondiging van een nieuwbouwproject of een speciale uitverkoop. De reclamefolders en huis-aan-huis kranten is de media waar zij terecht kunnen voor dit lokale nieuws, acties en aanbiedingen. Brievenbusstickers maken het voor de adverteerder lastig om deze mensen te bereiken. Dit maakt het adverteren in huis-aan-huis kranten aantrekkelijker. In artikel leggen wij uit waarom.
Even snel een mailtje versturen of een bestand opslaan in de cloud is zo gedaan. Echter staan we niet stil bij de milieu-impact van ons online gedrag. Terwijl rondom papier en karton de milieumaatregelen zich opstapelen, wordt de groeiende ecologische voetafdruk van de elektronische infrastructuur vaak genegeerd.