Nieuws


Maak uw keuze:

Ja/Ja-sticker leidt tot meer verspilling en waterbedeffect

De ja/ja-sticker die de gemeente Amsterdam later dit jaar wil invoeren voor ongeadresseerd drukwerk leidt juist tot meer verspilling, onduidelijkheid en chaos. Ook treedt er een waterbedeffect op doordat folders worden overgeheveld […]

Lees meer
KVGO en MailDB dagen gemeente Amsterdam voor rechter om JA|JA-sticker

Gemeente Amsterdam voor rechter om JA|JA-sticker Het KVGO en de brancheorganisatie van ongeadresseerd drukwerk MailDB dagen de gemeente Amsterdam voor de rechter. Zij willen dat de rechter de (on)rechtmatigheid van het invoeren […]

Lees meer
Door-drop campaigns deliver impressive response…

Door-drop campaigns (unaddressed mailings and leaflets) deliver impressive response rates and a good return on investment. Retailers in particular use the medium to communicate weekly offers to drive shop traffic, while service […]

Lees meer
Newspapers? Here are seven very good reasons.

Newspapers are still the number one medium for shaping public opinion. Their credibility, knowledge, values and information-gathering skills remain a formidable force on the high street, and with titles now separated into […]

Lees meer
Bereik HAH-kranten blijft hoog

Uit het gister gepubliceerde tweede keer het bereiksonderzoek naar HAH-kranten in Nederland blijkt wederom dat HAH-kranten een zeer hoog bereik realiseren: 11,9 miljoen mensen lezen wel eens een HAH-krant en 8,3 miljoen […]

Lees meer
Huis-aan-huisbladen bereiken nog steeds veel lezers

In vrijwel elk Nederlands gezin vallen wekelijks huis-aan-huisbladen op de mat. Vaak gaat het om meerdere titels. Dat ze meteen in de oudpapierbak verdwijnen is een fabeltje: ruim 90% van de Nederlanders […]

Lees meer
Digitale dagbladen, verschil tussen mat en iPad

In het laatste deel van een serie over oplagecijfers: de digitale krant. Er is een verschil tussen een krant op de mat en één op de iPad. Lang niet alle digitale kranten […]

Lees meer
Heilig geloven in de toekomst van het papieren medium.

Warren Buffett blijft geloven in kranten Kranten hebben het zwaar, maar ze hebben een gewichtige fan. Superbelegger Warren Buffett blijft heilig geloven in de toekomst van het papieren medium. Berkshire Hathaway, het […]

Lees meer
Ongeadresseerd drukwerk

Axender is een toonaangevende verspreider van ongeadresseerd reclamedrukwerk en weekbladen. Maar het bedrijf biedt meer diensten dan verspreiding alleen, zegt medeaandeelhouder en […]

Lees meer